Yessssss!

På min egen och min fanclubs begäran: Ett positivt blogginlägg!

Tänk er ekorren i iceage som frenetiskt kämpar för att få sin himla nöt så har ni mig i ett nötskal just nu! (nötaktigt men sant!) Jag ger inte upp den här nöten!

Är nu stolt ägare till ett Iksu guldkort och min nya favvo hobby är att studsa runt i en gympasal med lagom osynkroniserade rörelser samtidigt som jag tokskrattar. För om det är något som gör mig riktigt glad så är det peppande musik och känsla av att man har en funktionell kropp som kan röra sig i alla möjliga riktningar (okej just nu: inte alla). det är ingen myt att träning gör att man mår bättre, men efter ett sådant långt träningsuppehåll så är träningsvärken inte av denna värld.

På torsdag åker jag till Norrbyn för en kurs i Viltbiologi och viltvård, ännu en sak som jag ser fram emot. Väskan är nästan packad och hälften av viktien består av godis, cider och öl. Helt rätt alltså!

Efter en månade i detta boende kan jag också konstatera att jag har två jätte bra sambos och att jag trivs väldigt bra med att dela mitt liv med andra människor på detta förunderliga sätt. Jag trivs!

Snälla kan jag inte få gnälla lite nu i slutet?? (jaget frågar jaget) Jo det kan du, som belöning (jaget svarar jaget)!
 Fan vad det ska vara svårt att laga punka!! Jävlar i min själ vad det behövdes många inblandade för att få av det förbenade däcket från cykeln och att sen byta slang var ett skämt.

Det mest pissiga var när jag med ett alldeles nelagat bakdäck som jag cyklat med cirkus en kilometer får punktering på FRAMDÄCKET!! Som min kära sambo Kristin säger till mig hela tiden: har man inte jobb så fixar man sig det. Så idag krävdes det en hel jäkla verktygslåda inklusive hammare och sax plus en Sandra och två sambos för att laga punkat på framdäcket. Högst spännande!

Kommentarer
Postat av: Panneli

Vet inte riktigt vem som är snyggast av de två på detta blogginlägg ;)



Kan man få en dejt med någon av dem tro...

2009-02-03 @ 18:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback