Förväl älskade vän...

Det finns inga ord som är tydligare än de tysta orden... Här säger jag dem till Sandra.



Jag kom gående mot dig i hagen. Det var många månader sen vi sågs men jag glömmer ju aldig. Med min mjuk mule undersökte jag alla fickor i jakt på något gott, det brukar du alltid ha där.



Är det verkligen du? Det var så länge sen vi sågs. Men du luktar trygghet, som du gjorde då. Jag litar på dig, jag skulle gå över eld om du bad mig.




Vi har haft så roligt tillsammans! Så mycket glädje och så många drömmar som kan fångas i en snabb galopp. Frihet.

Du har lärt mig allt jag kan och jag följer dig vart du än går!

Får jag springa med dig på min rygg en sista gång?


Men gå inte! stanna hos mig!



Du går nu! Men jag vet att det du gör är av kärlek. Min nya ägare kommer att älska mig. Men jag glömmer aldrig vår fantastiska tid tillsammans.

Sindri♥Sandra

Kommentarer
Postat av: Panneli

Vilken lurvis =)

<3

2009-01-08 @ 23:01:15
Postat av: Emma

Allt kommer bli jättebra Sandra!

Han är verkligen en lurvig en! =)

2009-01-09 @ 16:15:11
URL: http://vimlan.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jag tycker det är otroligt starkt gjort av dig! Synd att vi inte hann ses nått nu när du var hemma. Men jag kanske får komma upp till umeå någon helg? Kramar till dig.

2009-01-09 @ 22:45:14
URL: http://endumen87.blogg.se/
Postat av: greta

du får inte skriva sådär! jag gråter då...

2009-02-26 @ 23:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback