Bodø

Imorgon åker jag till Bodö på ekologiresa med klassen! Vi ska nagga lite i kanten på marinbiologin som vi inte ägnat någon tid hittils. Vi ska bland annat tråla fisk! Gör roligt! Mina förhoppningar är att jag kommer få äta massa fisk och kika på många spännande arter. Jag har OTROLIGT mycket packaning eftersom vi ska ha med all mat själva och sen finns det ingen köksutrustning på stället vi ska bo. Dessutom har jag med mig vinterkläder eftersom vi har blivit förvarnade att det kan vara otäckt väder. Tur att vi laddat upp med en hel del etanol som sägs göra att man inte känner kylan ;). jag har glömt minneskortet till kameran hemma men jag hoppas jag kan sno lite bilder från någon i klassen. ett torrt inlägg men det ska bara fungera rent informativt!

Det är fint i norge!


Kommentarer
Postat av: Krillan

Hoppas du får en underbar tid i både Bodö och Island!! Kommer sakna dig Sandra D!



Puss å kram!

2009-06-08 @ 19:01:11
Postat av: din ständige vapendragare från barndomen

hoppas det blir roligt!! tänker på dig. kram!

2009-06-10 @ 10:52:43
URL: http://emmoberg.blogg.se/
Postat av: mika

fy bubblan vad kul!! du går ju i värsta actionplugget du (och det accelerar från grodyngelstudier till NORGE!) Hoppas ni får så kul som det låter=)

pök och kram!

2009-06-11 @ 15:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback