Snabb uppdatering

Hur mánga dagar har jag varit hær nu? Jag vet inte vilken dag det ær eller hur mánga dagar jag varit hær. Det enda jag vet´ær att klockan´ær 21.30 och att jag inte har ætit middag. Jag har verkligen tokjobbat sen jag kom hit. Veronica och jag ær Ásas smá polacker. Vi har jobbat frán 9-21 alla dagar utom en dá vi jobbade frán 9-02.00=S. Det kommer bli sá hær mycket jobb ænda fram tills söndag dá mina chefer sticker ivæg pá længtur i tvá veckor med en massa turister. Det ær det vi förbereder nu. Trots allt jobb sá behöver jag bara titta ut genom fönstret för att bli fullstændigt tillfreds med mitt liv. Jag ælskar Island.Jag och Sindri 2007

Kommentarer
Postat av: Kalle Anka

Men för fan skriv som folk med åäö eller är du nån dansk jävel? det är ju bara att trycka SHIFT-->^¨¨~ Knappen och sedan trycka aoa.



synd jävligt synd

2009-06-20 @ 09:53:41
Postat av: Vanja

Åh va det verkar fint där! Tufft jobb förståss men att få jobba med djur e ju det bästa som finns! och i synnerhet i sån miljö!



Många kramar från Åsarna :D

2009-06-25 @ 00:55:37
URL: http://prestberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback