Sandras blogg "vardags-edition" No 2

Mitt bloggande har mer eller mindre varit nedlagt den senaste tiden. Den största anledningen är att jag har vari piss less på min blogg och mitt sätt att skriva den. Jag har suttit och knåpat på en ny blogg på blogspot i helgen. Jag vill starta om på en helt ny kula för att skriva på ett helt annat sätt. Jag sitter alldeles för ofta och snavar på mina egna foruleringar vilket i slutändan flera gånger har resulterat i att jag har raderat flera inlägg utan att publicera dem den senaste tiden. här skulle nystartas. Men efter att skapat mitt nya koncept insåg jag att borta bra men hemma bäst och plötsligt längtade jag hem till blogg.se. Mina gamla inlägg för vara kvar eftersom det alltid kommer vara en del av mig. från och med nu blir det:

  • ny design
  • ny header. Áfram með smjörið!- en isländsk fras som ordagrant betyder fortsätt med smöret men används ofta när arbetssrasten är slut och man ska fortsätta jobba som typ "keep on working". det är ju precis det jag ska göra!
  • korta inlägg, så jag kan uppdatera oftare
  • mer vardagssnack, tidigare har de varit inlägg i stil med jorden-går-under-imogon nu bler det mer tråkig vardag
  • inga inbäddade djupa trassliga formuleringar där det som jag vill säga är inbäddat av 700 andra ord, mer ärligt helt enkelt
  • fler bilder, sånt är alltid ballt!
  • mer pepp!
Enkelt och avskalat helt enkelt! Mer fokus på livets goda.

här har vi en karl som vet hur livet ska se ut: föda och fortplantning. Gärna samtidigt
http://www.youtube.com/watch?v=wrqBoxPi70Q&feature=related



Shake som big fat ass baby!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hihi, jag gillar din nya blogg starkt! MEN jag gillade den förra också..? speciellt innehållsmässigt.. du kan väl blanda? :) det är ju din blogg! din chans att visa vem du är, så ja tycker blanda.. :D du e bra som du e ju! gillar designen o färgerna. Kram

2009-05-11 @ 10:15:16
URL: http://emmoberg.blogg.se/
Postat av: Vanja

Hej Kusseninen!



Kul att du har komit igång med bloggen igen. Jag hade nästan gett upp hoppet ;)

Hoppas det e bra med dig och att dte går bra med allt pluggande.



Kram från Vanja =)

2009-05-12 @ 07:34:20
URL: http://prestberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback